Kekayaan bukanlah satu dosa dan kecantikan bukanlah satu kesalahan.. Jika anda memiliki keduanya janganlah anda lupa pada Yang Maha Berkuasa...

Tuesday 8 October 2013

Shaklee Collagen Powder : Kenapa Sisik Ikan Merah??

 

Kandungan Utaman Shaklee Collagen Powder

1. Kolagen dari Sisik Ikan Merah
Sisik ikan merah adalah sumber kolagen terbaik. Merupakan ikan laut dalam, kurang pencemaran , tahan lasak dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding kolagen haiwan lain.  


2. Ekstrak biji Camellia Japonica
Biji Camellia Japonica, terdiri daripada asid oleik yang dapat melembapkan kulit secara hebat, juga merupakan antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas.

3. Ekstrak Pfaffia
 Juga dikenali sebagai Ginseng Brazil, bilamana bergabung dengan ekstrak bii Camellia Japonica akan membantu formasi kolagen dan asid hyaluronic. Asid ini memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin.
4. Elastin dari Kolagen Ikan

Elastin memelihara kulit menjadi fleksibel dan tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik.

5. Vitamin C dan Vitamin B
Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit kita. Vitamin B meningkatkan metabolisma karbohidrat, lemak dan protein untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen.
6. Ekstrak Kekerang
Glukosamin ekstrak kekerang adalah penting dalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.
7. Lactobacillus Acidophilus

Membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula usus yang sihat, yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.


http://4.bp.blogspot.com/-yFV00xxLjJg/UFVx-pcKxPI/AAAAAAAABac/UFXJ3JPop8Q/s1600/sisik+ikan+merah.png
Ikan Merah merupakan satu-satunya ikan yang boleh tahan hidup di bawah paras laut yang kedalamannya sehingga 5000m di bawah paras laut, dan pada keadaan bertekanan tinggi! 
Ini menunjukkan sisik ikan merah ini sangat kuat menahan tekanan tinggi dan juga merupakan sumber kolagen yang sangat tahan lasak.



Special Promotion untuk bulan ni sahaja!! OCTOBER 2013
Beli 6 Percuma 1 !!! Worth RM298!!
Bukan tu saja, anda LAYAK untuk dapat FREE MEMBERSHIP!!
ada lagi....FREE 1 botol CoQ Health!! yg ni worth RM124!!
haa kira la sendiri betapa untungnya kalau grab PROMO bulan ni nih ^_^

Berminat?? Leave your comment..atau..... 
SMS/WhatsApp : 0196291331   
Khidmat nasihat percuma ツ

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...