Kekayaan bukanlah satu dosa dan kecantikan bukanlah satu kesalahan.. Jika anda memiliki keduanya janganlah anda lupa pada Yang Maha Berkuasa...

Friday 10 October 2014

Testimoni Meal Shakes - Selsema Naufal Hilang!


Meal Shake

Meal Shakes merupakan satu-satunya supplement wajib yang saya wajibkan kepada anak-anak saya setiap hari sejak tahun 2013. Alhamdulillah dengan izin-Nya memang saya sangat berpuas hati dengan hasilnya..
Anak-anak jarang sangat sakit, kalau demam pun cepat recover..kadang tak sampai sehari pun demam diorang dah kebah.. Yang paling saya perasan, dah lama sangat diorang tak selsema.

Bermula kisah apabila stok Meal Shakes kat rumah habis pada July 2014 yang lepas.. Dek kerana mama diorang ni terlupa atau buat - buat lupa, saya tak restock sehinggalah bulan September..hehehe kesian anak-anak mama ye..

Apa yang saya nampak perbezaan setelah saya stop Meal Shakes hampir 2 bulan? Naufal SELSEMA! 
Lama betul selsema dia tak elok-elok.. tak ada la teruk sangat tapi hidung dia asyik ada je hingus.. lagi teruk bila dia makan aiskrim atau minum air berais..Kesian mama tengok anak mama, sok sek sok sek duk lap hingus ye..

Then, bulan Sept 2014 baru la saya restock balik Meal Shakes.. Alhamdulillah  2- 3 kali bagi je, selsema naufal hilang! Alhamdulillah sangat-sangat.. Sehingga hari ini, Naufal masih bebas SELSEMA. begitu juga dengan adiknya, Nazhan.


 siapa perlukan mealshake

Apa fungsi Meal Shakes?
- membantu menambahkan selera makan; sesuai bagi kanak2 yang 'picky eater'
- multivitamin berbentuk minuman, jadi anak-anak masih mendapat keperluan nutrien yg cukup walaupun kurang makan
- membantu mengurangkan masalah sembelit
- membantu anak-anak lebih fokus
- membantu dalam masalah kesihatan seperti yg sering demam, selsema, batuk serta jatuh sakit seperti athma dan eczema
- untuk kecantikan kulit & juga antioksida

- Membantu bagi yang ingin menambahkan berat badan
- Sesuai juga bagi ibu hamil terutama yang alami morning sickness yang teruk 


Berikan yang terbaik buat anak anda..
tapi AWAS! Meal Shakes TIDAK SESUAI untuk BAYI BAWAH SATU TAHUN!
 Klik untuk order set anak sihat & bijak

Untuk sebarang pertanyaan, PM /sms / WhatsApp 0196291331

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...