Kekayaan bukanlah satu dosa dan kecantikan bukanlah satu kesalahan.. Jika anda memiliki keduanya janganlah anda lupa pada Yang Maha Berkuasa...

Saturday 15 February 2014

Berpantang lebih mudah dengan set berpantang Shaklee!

Anda sedang menanti saat-saat kelahiran si comel anda? pastinya terfikir- fikir set pantang yg bersesuaian, kan? Berpantang cara tradisional adalah sangat elok tapi biasanya adalah sangat leceh..kan kan?heee :D
Nak pantang cara moden? Boleh..boleh sangat.. InsyaAllah memang membantu anda melalui tempoh berpantang dengan lebih bertenaga dan bahagia ^_^
Set Berpantang Shaklee
Set pantang dari Shaklee terdiri daripada..

VitaLea : membekalkan 28 vitamin dan mineral untuk isi kekurangan dalam pemakanan ibu. Zat besi membantu menambah darah yang hilang semasa proses bersalin.

Vita-C : membantu mempercepatkan penyembuhan luka dan membaiki tisu yang rosak semasa proses bersalin. Ia juga meningkatkan sistem imun ibu dan ini membantu ibu dan bayi sukar diserang penyakit. Yg bestnya, Vitamin C ni merupakan perangsang kepada pembentukan kolagen tau! Haa boleh la nak cantik2 gitew ;)

B-Complex : merupakan anti-stress, membantu mengelakkan kemurungan (meroyan) & mengstabilkan hormon. Tempoh berpantang sememangnya menguji kesabaran dan emosi si ibu. Mana taknya, jika perlu berjaga malam untuk menyusukan bayi dan kebiasaannya bayi sukar untuk tidur pada waktu malam dalam tempoh ini. Pengambilan B Complex boleh membantu memberikan mood yang baik kepada si ibu, sekaligus ibu tidak akan berada dalam keadaan murung. Emosi yg stabil sgt membantu kepada penghasilan susu ibu yg lancar..

Zinc : membantu penyembuhan rahim yg lebih cepat. Ia juga mempercepatkan penyembuhan luka episoptomi @ caesarean. Zink juga membantu mengurangkan rambut gugur selepas bersalin.


ESP : Membantu membekalkan tenaga kepada ibu berpantang dan mempercepatkan proses penyembuhan luka dalaman. ESP terkenal sebagai MILKBOOSTER di mana ia menggalakkan penghasilan susu ibu dan memekatkan susu. Bila susu pekat, bayi akan cepat kenyang dan mendapat tidur yg lena.

Ostematrix(kalsium) : Ia membantu mengurangkan sakit-sakit badan, urat, otot dan saraf selepas bersalin. Ia juga membantu masalah buasir dan sembelit selepas bersalin. Membantu dalam penghasilan susu ibu yg berkualiti di mana kandungan utama susu adalah kalsium dan protein. Oleh itu, sangat penting ibu mendapat kalsium harian yg secukupnya!

Alfalfa : Sangat terkenal sebagai penggalak susu ibu. Ia juga membantu masalah sembelit selepas bersalin yg dihadapi ibu. InsyaAllah dengan pengambilan kalsium dan juga Alfalfa, ibu2 tidak akan mendapat sembelit. Alfalfa juga sgt membantu dalam kesihatan organ dalaman wanita. Kalau yg ada keputihan tu, sgt2 digalakkan consume alfalfa ni tau. Special function alfalfa adalah.. bertindak seperti KACIP FATIMAH.

ESP + Alfalfa adalah Doublemilk Booster
untuk para ibu menyusu, sgt sesuai untuk ibu slps berpantang dan ingin meneruskan penyusuan esklusif untuk anak tersayang^_^


Testimoni best Set Berpantang Shaklee 
1. Ni customer saya sendiri, suami mithali yg membeli set pantang shaklee untuk isteri tercinta..Alhamdulillah susu tiada masalah dan badan tak penat walaupun tak cukup tidur!
 
2. Ni adik ipar saya punya testimoni ;) 
Berbaloi2 katanya beli set pantang Shaklee ni.. Juga berpuas hati dengan kalsium shaklee ^_^

Lagi dan lagi testi...
 
kalau di google memang berlambak2 lagi testimoni set pantang ni.. memang tak rugi kalau anda juga berpantang dengan set ni,,anda pasti puas hati.

Berminat?? Leave your comment..atau.....  
SMS/WhatsApp : 0196291331  Khidmat nasihat percuma ツ



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...