Kekayaan bukanlah satu dosa dan kecantikan bukanlah satu kesalahan.. Jika anda memiliki keduanya janganlah anda lupa pada Yang Maha Berkuasa...

Friday 19 September 2014

Susu ibu yang kurang kini makin meriah!

Teringat kisah seorang customer ni..Akhir bulan lepas dia whatsapp bgtau nak beli set kat bawah ni..
 
Siasat punya siasat, si ibu baru masuk kerja selepas berpantang melahirkan bayi.. Mengalami masalah masa untuk mengepam di office. Agak kurang bernasib baik apabila majikan tidak faham dengan situasi si ibu yang perlu sedikit masa untuk mengepam di pejabat. 
Majikan yang sering komplen bila si ibu kerap mengepam di waktu pejabat. Sampai satu tahap si ibu tahan untuk mengepam dan menyebabkan dia mengalami bengkak susu, terpaksa jumpa doctor untuk selesaikan masalah bengkak susu tu. 

Kebiasaannya bila dah bengkak ni, penghasilan susu akan berkurang kerana yang berketul-ketul kat dalam tu menghalang penghasilan susu yang baru. Dan itulah yang dialami si ibu. Kesian kan?

Alhamdulillah si ibu tidak mengikut saranan majikannya untuk mengambil ubat untuk keringkan susu.. Huhuhu tak pernah lagi dengar ada orang yang sanggup buat sampai macam tu sekali..
Selepas seminggu mengamalkan pengambilan ESP, Alfalfa dan Lecithin..alhamdulillah kesan yang dangat positif.. Suka sangat!

Kenapa perlu lecithin ye?biasa tengok set menyusu tak ada pulak lecithin kan?
Salah satu sebab si ibu ambil lecithin adalah untuk kuruskan badan di samping tak menjejaskan penyusuan bayinya.. Dan sangat-sangat sesuai bila si ibu sedang mengalami bengkak susu.

Lecithin bertindak memecahkan susu yang berketul-ketul di dalam payudara si ibu. Boleh dijadikan sebagai 1st aid bila ibu alami bengkak susu. Cubalah! 

Alami masalah yang sama dan inginkan penyelesaian yang sesuai dengan anda?
Hubungi kami segera untuk dapatkannya! 
PM/ SMS/ WhatsApp 0196291331

Nak order sendiri set seperti yang ibu ni ambil pun boleh. Klik kat bawah ni ye.. direct beli dari Shaklee gitew.. 

 Klik untuk order

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...