Kekayaan bukanlah satu dosa dan kecantikan bukanlah satu kesalahan.. Jika anda memiliki keduanya janganlah anda lupa pada Yang Maha Berkuasa...

Tuesday 11 November 2014

Sihat dan cergas semasa kehamilan

Best kan bila dapat tahu yang kita hamil? Satu pengalaman yang sering dinantikan oleh wanita yang telah berumah tangga.. Kalau yang dah ada anak tu pun bila anak-anak dah besar, akan ada rasa keinginan dan kerinduan pada bayi kan? Harum je bau baby ni..

Tapi bila fikirkan alahan yang akan dialami, memang agak cuak dan alahaii penatnye la kan..terutamanya ketika dalam fasa trimester pertama..tapi itulah sebahagian kenangan yang akan kita ingat sampai bila-bila..

Orang cakap bila ibu hamil alami alahan yang teruk, itu bermakna bayi dalam kandungannya itu sihat..ye ke? Mungkin ada betulnya kan..

Walaubagaimanapun, penjagaan kesihatan sepanjang kehamilan sangatlah penting bagi menjamin kesihatan kedua-dua ibu dan bayi dalam kandungan..

Lengkapkan nutrisi dan vitamin yang diperlukan, insyaAllah ibu hamil mampu sihat dan cergas sehingga ke hari kelahiran si comel anda.. Bila ibu sihat, insyaAllah bayi dalam kandungan juga sihat..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...